24.5.12

beba ludens ;)






- puseeeee!









Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

da sam beba, htjela bih u to! zamotaj me

Anonimno kaže...

hehe, to je za moju bebu :) ...divna je! hvala ;)

eda kaže...

Odavno nisam vidjela nešto ovako slatko!!! Savršeno!

bensedin art kaže...

Poželela sam bebu:))))!

Riba kaže...

UAU!

Tatjana kaže...

Ja bih i sad sebi to za poplun stavila.I nitko ga ne bi smio dirati.Nitko!!!!

an. kaže...

:))))
E pa Tatjana, baš to si i ja mislim!
Iako su svi klinci naručili svoje, već. Sreća da se muž dragi nije još oglasio :)

Zuba kaže...

fantastično!

Dragana kaže...

Ovo je naprosto predivnoooo! Toliko mastovito i puno detalja ne zanemarujuci prakticni deo. Divno je An, stvarno

an. kaže...

Hvala! Duša mi je ostala tamo :)

A M A R A D I kaže...

Stvarno preslatko! Nice work!

Anonimno kaže...

premedeno, presavršeno, presuper! i predobra ideja! Kad budem imala kakvog bebača u planu javim ti se ;)

nontongp kaže...

nyimak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...