10.6.12

izletničici

Iznenadila sam se kakvih se svakakvih materijala nađe u Zagrebu. Među ostalim nepropusnih, i još k tome u vedrim, gotovo svim bojama....
A curki nekoj je zatrebao izletnički ruksak.
Sve se poklopilo:







....... i, neopisivo uživam u bojamaaaaaa................ !

Broj komentara: 14:

LivesArt kaže...

Baš je sladak ovaj ruksačić!

Lilla Indigo kaže...

Savršeno si ga napravila i sladak je!

Zuba kaže...

prekrašno! boje! ruksak!

ljubinka kaže...

Prelep ranac!A tek cvet i njegove boje!!!

an. kaže...

hvala! i ja sam se cvijetu najviše veselila

teenage bedroom ideas kaže...

Hello
An
Wonderful! Can I merely say what a relief to uncover someone who essentially knows what they’re speaking about on the internet?

Siram kaže...

a gdje - gdje to ima dobrih materijala u ZG... daj pliz pliz, baš bih obnovila magazin :)
mozes i na PP!

an. kaže...

Ovih nepropusnih, svih i svakakvih kožnato-skajnih :) u Martićevoj....
Ostalih - ah, posvuda ali ne kao što vidimo na stranim blogovima... :(((

rubi sniva kaže...

...ma da, to ne može biti niti jedna druga An nego ona An koju iz nekih drugih net-bespuća znam... ;-)
...baš je svijet mali, vidjeh tvoje ime na jednome dragom blogu i odmah moradoh svratiti...
...ne znam može li se u komentaru uopće pisati ovoliko koliko ja namjeravam :lol, oduševljena sam viđenim (sve sam postove prošla od početka, da, da), čak sam vodila i bilješke ne bih li nešto zaboravila...:stup
...dakle, svaka čast na tome što dopustiš da te tkanina vodi jednom kad uzmeš škare u ruke, odn. što se ne opterećuješ krojevima... faltice/plisei na haljinama i suknjama me obaraju s nogu (Haljina za dvoje, Lanena, 'I' haljina i njena mlađa sestra, Haljinica iz mašte, suknja na cipele, suknja s biciklisticom, sve traperasto i tankotraperasto, suknje ciferšluske)... za svaku i najsitniju aplikaciju imaš jasnu viziju i svaka se uklapa tako dobro... kako uspijevaš toliko detalja ukomponirati i uopće baviti se njima (prošivati, našivati, rubiti)?
...pa onda oni valoviti rubovi, dječje torbice, prostirke dječje, ajme, remek-djela...
...i sve popraćeno razigranim tekstom...
...sve u svemu - kapa dolje osobi stvorenoj da stvara blogom... :-)

Ivana kaže...

Super torbica :))
Savjetnik

boysmama kaže...

divan ruksačić. Meni je baš ovu jesen zafalilo muških ruksačića kad je još jedan krenuo u vrtić. Dugo se nismo čitale, imaš nagradu na mom blogu.

Eugene Marseille kaže...

Cute:)

xx
http://www.eugenemarseille.com/

Dragana kaže...

Izabrala sam te za Liebster blog award pa ako imas vremena za igricu, svrati do mog bloga.
die-craft.blogspot.com
Lep pozdrav, Dragana

Raki kaže...

Takodje, i ne videh da te je Dragana nominovala vec, uglavnom imas nagradu i na mom blogu, zao mi je sto te tako dugo nema.. Veliki pozdrav, Raki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...