15.5.12

lan cvrgudan

Nemam pojma čemu ovaj cvrgudan, al stalno mi se ta riječ mota po glavi :)

A lan -e lan, omiljen gotovo kao traper...
svašta vidim u njemu, među ostalim ovo:





i.... kao što je haljina prošivena ljubičastim koncem, a što se ne vidi, tako je uzivo i na vlasnici prelijepa, što se ovdje isto ne vidi :(
Osim toga, toliko je pod prstima nježna, meka i zamamna.... a to se isto ne vidi.......

Jednog dana ću i ja kao sve velike zvijerke imati svog fotografa koji će u slike pretočiti stvarnost, a ne  privid......




Broj komentara: 7:

Suzana kaže...

Ovako na postolju haljina odlično izgleda. Drugo ti ne mogu reći osim pitati jel ti sama crtaš krojeve?

an. kaže...

jes :)
hvala :))

DIE kaže...

Predivna je haljina, puna detalja. Kao i sve ostalo sto sijes, uvek se iznova divim idejama i nervima:)) Pusa

A... nakit kaže...

draga moja, ti već jesi zvjerka!!! :)

Zuba kaže...

malo me podsjeća na Zvjezdane staze :)
što je kompliment, jer sam Trekkie ;)

Sani kaže...

mislim da ću osnojati tvoj fan klub! ;)

an. kaže...

Ana draga - od zvijeri ja sam vjerojatno kokoška ;)

Zubi - ajme, to bi mi posljednje palo napamet :)))

Sani draga hvala ti i samo daj;) he he

Dani, bome bih voljela jednom nešto bezdetaljno. Al uivjek se nekako zapletem....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...