8.2.12

prepravljeni


Ne biste nikada pogodili kako je zapravo izgledao ovaj kaput. Bio je gotovo poput šatorskog krila. Zapravo divan dizajnerski rad, ali neprimjeren vlasnici.
Duuuugo je čamio u mračnom ormaru, i tad se ona zauzela za nj.
danas je ovakav:








Boja je prelijepa duboka smeđa, i dodaci su smeđi. Nažalost, na slikama su neki dijelovi ispali svijetliji nego što su u stvarnosti.

- pusa!




Broj komentara: 8:

Lenka kaže...

Prelepo osveženje, sve je jako skladno ... i posebno mi se dopada kako su dugmići oživeli celu liniju :))

Suzana kaže...

Lijep je kaput i ovako osvijetljen. Meni se sviđa što je za živu osobu a ne za virtualnu manekenku veličine 34.

A... nakit kaže...

ajmeee odličan, (ne)vojnički, super je!!!

Anonimno kaže...

joooj, da si ga bar slikala i prije preinaka! Ja sam ljubomorna na tvoje šivačke vještine! Odlično radiš...

Tatjana kaže...

Svaka ti čast!Ti se zbilja znaš zauzeti za stvari i na tome ti jako zavidim!

boysmama kaže...

jako lijep ti je kaputić... ja osobito volim stroge krojeve, a ovaj je još osvježen sa uzorkom, divno!

ostavila sam ti nagradicu na svom blogu pa virni!

an. kaže...

Hvala cure!
Boysi - hitam da vidim! Pusa!

Trava zelena kaže...

Čekamo proljetnu kolekciju :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...