4.10.11

točkasti listopad

... zamijenio je rujan.
Nije uobičajeno, ali može postati!






Pogotovo ako dobiješ ovakve točkice! Ovakve!! Na metre!
Naravno da ne znam u što će se ove točkice prometnuti...
Imaš ideju?
Ako mi se tvoja ideja svidi, sasvim sam sigurna da će barem jedna dolepršati k tebi!
Točkica, mislim.
Najozbiljnije!




Trk po ideju!
Pusa!

Broj komentara: 19:

Riba kaže...

Mmmm, pikice! Glasujem za kak odštekan pisan šal v tvojem stilu ali pa tuniko. Ampak šal bolj paše v te jesenske dni :) In se ga seveda ne bi branila :)))

Anonimno kaže...

Krasan uzorak i lijep materijal! Sigurna sam da ćeš od njega sašiti prekrasne stvari.

Lijep pozdrav ti šaljem:)

Lenka kaže...

Ja sasm veliki zaljubljenik u tufnaste uzorke, ovi tvoji su predivni. Obožavam košuljice, suknje sa tonama nabora i manjih karnera i cvetove od tačkastih uzoraka ;))
Ja bih verovatno za početak napravila suknju sastavljenu od nekoliko tufnastih materijala.

an. kaže...

i suknja sastavjena od nekoliko točkastih materijala i šal vrlo su me zagolicali.
Maaaaalko me više privlači ideja o šalu. Noćas sam ga, naime, sanjala ;)

beppa kaže...

Imam i ja ideju!
Od bijelog s crnim točkicama bih sašila košulju/bluzu koja bi koketirala s bluzicama za kostimiće s mašnom na reveru, ali ne bi imala mašnu nego "crijevo" od istog materijala koje bi bilo ispunjeno drugim materijalom ili nekom laganom spužvom. Onda bi se to vezalo u mašnu. Ovako nešto, ali bez tako naglašenih ramena.
http://www.madamedemode.com/current_collections/images/first_ss_rev.jpg

Bila bi zgodna i točkava haljina u kojoj bih kombinirala oba materijala, tako da se također poigrava sa zvonastim haljinama iz pedesetih, ali kao da je "tehnološki" obrađena. Donekle kao ova: http://mornarius.files.wordpress.com/2011/04/90169.jpg?w=400,
ali više iz pedesetih, tj gornji dio više uz tijelo, a donji zvonast, ali s neobičnim rubovima na ovratniku, rukavima i na rubu donjeg dijela koji bi bio od drugog platna. I pojas bi bio od tog drugog.
Mislim da će trebati linkove kopirati jer ne znam kako prikazati fotke.

an. kaže...

Kopirala sam linkove.
Prvi me link vodi na cijelu kolekciju, pa ne znam što si točno mislila.
A malko sam šokirana drugom pojavom. Ne haljinom nego muškarcem! Zaboga, pa to je muškarac!! :::)))))

Riba kaže...

Hahahahaha .. naglas se smejem "muškarcu" :)))

beppa kaže...

joj, stvarno je mušakrac!!! Ja sam samo tražila nekakav primjer onog što sam zamislila.
Zanemari tak prijedlog, porbat ću sama nacrtati.
A ono prvo je prekrasno, poslat ću drugim putem. Meni ovdje otvara normalno.

Tatjana kaže...

Ja sam odavno već pala na čarobne točkice!I još padam...a sad mi je palo na pamet,jedna trokutasta marama u pačvork stilu,a od ostataka mala srca kao privjesci za ključeve!
Jedva čekam vidjet što ćeš napraviti!

Ina kaže...

još jedna ljubiteljica točkica se javlja :)
meni je pred očima šal, sličan onome kojega si ranije napravila, ali s točkastim detaljima.
i neću uopće zamišljati kako ćeš ih složiti jer znam da će biti odličan

mah-mah

Anonimno kaže...

ja bih od ove bijele s crnim točkama romantičnu košulju
strogi muški kroj, visoka muška uškrobljena veća kragna. košulja mora biti strukirana, uz tijelo.
jedini detaljčić :-) golemi, predimenzionirani balon rukavi.
to onda vidim recimo uz crne ili tamnozelene ili tamno crvene hlače visokog struka, s tregerima recimo.
ili uz neku haljinicu bez rukava a kroja. a može i kao iznenađenje - strogi kostim, pa kad skineš sako -izlete rukavi. super.

an. kaže...

Šal sam čekirala :)
Ova košulja stroga - mmmmm. Znam tko bi dobro virio iz nje ;)
Strašno bi bio fora taj kontrast nježne tkanine i vojničkog kroja.
Rukavi renesansni?

Anonimno kaže...

rukavi skrojeni u A pa dolje skupljeni u široku manžetu. dok ne skineš sako,pari da si skroz normalna :lol

an. kaže...

odlično!

Unknown kaže...

Tačkice su kod mene potpuno nepravedno zanemarene! :( Oči mi iskoče kad vidim ovakve lepe materijale. A ideja ima koliko hoćeš!

A moj tačkasti izazov bila bi jedna otkačena, šarena ženska kravata! Šta kažeš?

Ina kaže...

ovo sam vidila jutros
http://assets.burdastyle.com/project_images/assets/000/228/996/121_1011_B_large_large.jpg?1318263009

u točkastoj varijanti bi bila još zanimljivija

an. kaže...

Ina - jako lijepa kopšulja! Baš!

Anonimno kaže...

samo par ideja
http://www.24sata.hr/image/kim-kardashian-280x439-20111041-20111012131621-89d10acc351f9fc29e7d12439a359b77.jpg

http://www.24sata.hr/image/olivia-wilde-280x439-20111041-20111012131442-44766bd8a0ec014034eac05d10888448.jpg

http://www.24sata.hr/image/katie-perry-280x439-20111041-20111012131240-d7f791e04da62748dd6c7720f74fd17f.jpg

zanimljiv blog ;)
I sretno u daljnjem radu!

Jelena kaže...

Draga An. divan ti je blog.
Uživam u svakom danu u kojem ga uspijem škicnit.

Ja bi ove trakice upotrijebila za uparivanje šugamana/ ručnika.

Odnosno, spremam se to sebi napravit i baš bi rado ubola ovakve trakice.

Ideja je dakle nekompletirane kupaonske ručnike skompletirati prošivanjem po dvije trakice na svakom, par centimetara od kraće stranice. Tako će jedan veliki zeleni i manji rozi i mići žuti sa istom istočkanom bordurom postati jedna familija.

Uparit ću i neke koji su prekuhavajem izgubili originalnu boju i sad samo treba natirat ukućane da skuže hint i počnu i koristiti tako kodirane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...