9.7.11

opet lijepo iznenađenje!

taaaa-naaaa:

 .... iako je to sve zbog, pssssssst....
.... medenih i micastih osoba, koje smisao života vide u razveseljavanju drugih!
Srećom da postoje! Bez mickolija, svijet bi bio dosadan, siv, hladan i neupotrebljiv!

 No, ovo preuzimanje nagradice nije samo ... hm. Treba se potruditi i odgovoriti na pitanja, (i prisjećati se pritom školskih leksikona u koje smo davnih dana upisivale svoje tajne osjećaje.)

Dakle, bit ću kratka, kao i uvijek, da vas previše ne zamaram.

1. Omiljena boja
... je jedna, hm, SVEBOJA. Kad ju pogledaš, u oku mora biti ravnoteža, ugoda, ničega previše ni premalo.

2. omiljeni desert
Kakvo pitanje! Pa čoksa, naravno! Osobito neka torta npr., prečokoladna

3. Što te jako ljuti
Pretpostavljam da su ovo zapravo blic pitanja. Pa moj blic odgovor bi bio da sam jako ljuta kada me netko probudi. Za bezveze. Ma ljuta sam i kada me probude s vezom, no nekako se skuliram.

4. Kada si uzrujana...
... tražim samoću.


5.Omiljeni pjesmuljak...
A joj. To mi je bilo najmrže pitanje iz djetinjstva, jer sam obožavala klasičnu glazbu, a kada bih to nekome priznala, ispadala sam bedak.... i nisam se znala s time nositi. Zbog trauma preskačem odgovor :)

6.Tvoj najveći strah....
... je da neću sve stići učiniti...

7.Uživaš u.....
.... stvaranju!


 Eto!
Sada još valja poslati nagradicu dalje (hm, što je zbilja teško, prvo zato što je mnogima već dodijeljena, drugo - jer ima previše dragih blogova...)

mavricnaustvarjalnica
mjestozakavu
nasmijanonebo
sretnovrijeme
caszakreativnost
zivetiustvarjalno
tikinsvet.


Uh!
Nisam ni slutila da je blog život toliko, hm, zabavan i da može oduzimati toliko vremena!

3 komentara:

Prirodna kaže...

slatki odgovori na pitanja, hahhaha, i puni humora, jako simptično :) :)

MICE TORBICE kaže...

APSOOOLUTNO si šaškasta....:)

Unknown kaže...

e pa čestitam! :) tačno znam kako se osećaš, blogeri su genijalni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...