6.12.11

.... noćas

će zamirisati mandarine i jabuke, šuškat će papirići, zveckati sitni pokloni....
Noćas će djeca tiho i uzbudljivo spavati, išćekivati.... 
Ja ću se prisjećati kako smo, braća i ja, iako već preveliki za čaroliju sv. Nikole, u cipelama spremljinima po ormarićima ujutro pronalazili mandaride, štapiće, čokoladice...... takvu je posebnu draž to imalo....

A neki će namjesto cipela u prozorima, o prozorske kvake objesiti ovakve čizmice:


































U izradu sam uložila puno truda, no još više ljubavi i strasti, one stvaralačke ;)


Ovo je tek jedna od mnogih čizmica koje su se iskrale iz radionice u posljednji neodgodivi trenutak...



- pusa!

Broj komentara: 5:

Zuba kaže...

blago tvojim klincima :)

Mare kaže...

divne su ti čizme,toliko detalja na njima:)).....
podsjetila si me kako je prošle godine na blogovima sve prštalo od čizama a ove godine kao da su se svi ispuhali....među njima i ja.))....
zato je baš lijepo vidjeti ove tvoje vešele čarobne visilice:))....

an. kaže...

Hvala!
... prošle godine nisam još imala blog, niti sam pratila ičiji... pa se možda zato nisam ni ispuhala

Anonimno kaže...

Prekrasne čizmice! Baš je divno to uzbuđenje i isčekivanje Sv. Nikole, pogotovo za naše najmlađe!
Lijep pozdrav:)

Anonimno kaže...

aaa, super! dobro je Zuba napisala, blago tvojoj dječici :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...