11.8.11

hm... vele: Stolnjak!

Neobično je to, baš! BAŠ!
Imam jedan kaputić kojeg zovem - kauč,
ako je ovo - stolnjak (kako vele, znate već tko) - nije li vrijeme da se zagledam u se?












Kako bilo,
ovaj mi je haljetak pružio puuuuno zadovoljstva!

Uostalom, to je tek prototip.
Vidim ga u crnom svečanom izdanju (mmmmm), grimiznom, smaragdnom, finom, bankarskom.... vjenčanom... a vi?

I tako dalje i tako bliže i ... malo uokolo.....

:-D

Broj komentara: 9:

Prirodna kaže...

ma uživam čitati te tvoje postove pune humora i optimizma :) :)

haljina je još neviđena, ja je vidim kao jednu slatku sexy i otkačenu retro haljinicu, pusa

Riba kaže...

Uau, super je! :o) Ko bom velika, bom šivala kot An!

A... nakit kaže...

e ova je super ispala, favorit mi je ona od trapera, ali ova baš nekako ljetna, niiiice :)

jubistacha kaže...

Znam ih i ja par koji bi rekli da je to stoljnjak, al ne dam se zamarati s tim. Haljinica je prekorasna, baš vesela i rasplesana :)

Sretno Vrijeme kaže...

Ma kakav stolnjak?! to je super zgodna ljetna haljinica, retro dezena, futurističkog kroja. Bravo!

olja kaže...

Predivna! Joj, kako bih ja to rado nosila!
An, zlatne ruke imas :)

Anonimno kaže...

ovo mi je inače jedan od najdražih uzoraka - crveno-bijeli kvadratići - i na stolnjaku, i na odjeći. sviđa mi se haljinica.

Unknown kaže...

haljinica je skroz otkačena! bila bi fora da napraviš celu kolekciju u tom fazonu

Anonimno kaže...

Obožavam kockaste dezene!
Jako mi se sviđa tvoj blog i ono što radiš.
Volim šivanje ali na žalost ne stižem mu se više posvetiti.

Lijep pozdrav i ugodan vikend, Zondra Art

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...